Mágneságy

A legújabb gyógyító eljárással gazdagodott Érd városa, sőt itt létesült egy oktató központja is.

Mi is ez az eljárás:

Egyesíti magában a modern tudományos ismereteket és a technikát.

A magnetostimuláció hatása a szervezetben: az önszabályzó funkciók erősítése, a szervezeti egyensúly (homeostasis) helyreállításának segítése, mely hasznosan alkalmazható a prevencióban, regenerációban, gyógyításban, rehabilitációban, fizioterápiában, teljesítményfokozásban és a fájdalomcsillapításban.

Indikációs területe:

Anyagcserefokozás zsír ill. fehérjefelhasználás stimulálására.

Belső kiválasztás serkentése: inzulin, melatonin, bradikinin.

Vérkeringésre kifejtett kedvező hatása az értágítás (oedema – felszívatás, sebgyógyulás elősegítése) és a vérnyomás stabilizálása. Ezzel elősegíti a regenerációt a mozgatórendszer degeneratív megbetegedéseiben (izületi kopás, callus képződés, fájdalom, túlterheléses elváltozások).

Légzésszabályozásra kedvező hatásával növeli a légzésmélységet. Az immunrendszerre kifejtett hatása növeli a “falósejtek” aktivitását.

Relaxáló effektusa segít a vegetatív idegrendszer egyensúlyzavarainak, alvási rendellenességeknek és pszichés zavaroknak leküzdésében, és a migrénes tünetek csökkentésében.

A fizikai aktivitás / sport valamennyi területén tapasztalható kedvező hatása attól függően, hogy matrac.-, párna-, vagy pont – applikátor kerül alkalmazásra.

Abszolút kontraindikációja:

pacemaker – terhesság – szervátültetés
Relatív kontraindikációja:

Aktív TBC – haemophylia – kiterjedt gombásodás
Veseelégtelenség – bakteriális ill. vírusos gyulladás
Magas láz

Javallatai:

Asztma, szénanátha, allergia, hörghurut, keringési zavarok, érszűkület, magas- és alacsony vérnyomás,reuma, porckorongbetegség,, gyulladásos állapotok, Bechterewkór, Sudeckbetegség, reumatológia, izomgörcs, idegesség, álmatlanság, fejfájás, Sklerosis multiplex, cukorbetegség, anyagcserezavarok, immunológiai sejtek aktivizálása,életerő problémák, időjárás érzékenység, sportsérülések, csonttörések gyógyyítása, sebek és égések gyógyítása.